Krediti in posojila za podjetja, ki ne dobijo kredita na banki
PON-PET: 9.00-17.00
070 304 304
Domov | Novice | IŠČETE POSOJILO? NE DOBITE NA BANKI KREDITA? POSOJA DENARJA, POSOJILA IN KREDITI ZA PODJETJA TER SAMOSTOJNE PODJETNIKE. PODJETNIŠKI NALOŽBENI CENTER PNC NALOŽBE D.O.O. K.D. NUDI SEKUNDARNE FINANČNE VIRE, POSOJILA IN KREDITE ZA PODJETJA

IŠČETE POSOJILO? NE DOBITE NA BANKI KREDITA? POSOJA DENARJA, POSOJILA IN KREDITI ZA PODJETJA TER SAMOSTOJNE PODJETNIKE. PODJETNIŠKI NALOŽBENI CENTER PNC NALOŽBE D.O.O. K.D. NUDI SEKUNDARNE FINANČNE VIRE, POSOJILA IN KREDITE ZA PODJETJA

08.02.2016

Ali iščete posojilo? Ali želite ugoden kredit? Imate ustrezno zavarovanje za pridobitev kredita? Potrebujete posojilo? Ali ne dobite na banki kredita? Želite nemoteno poslovati? Imate presežek denarja? Iščete varno naložbo? Želite transparenten vpogled v vašo investicijo? Potrebujete finančne vire za nabavo materiala? »Viri financiranja, posojila in denar ter krediti za mikro, mala in srednje velika podjetja«, ki kljub dobremu poslovanju in ustreznemu zavarovanju, ne dobijo na banki kredita ali posojila.

Podjetniški Naložbeni Center – PNC Naložbe d.o.o., k.d.

Sekundarni podjetniški finančni viri in posojila za rast ter razvoj slovenskih podjetijFinančni viri (posojila) predvsem za mikro in mala podjetja, ki kljub dobremu poslovanju ter ustreznemu zavarovanju, ne dobijo kredita na bankiMožnost investiranja presežka vašega denarja varno in po zajamčenem letnem donosu v podjetje PNC Naložbe

Podjetje PNC Naložbe d.o.o., k.d. kot piše v nadaljevanju, nudi t. i. sekundarne finančne vire (posojila, kredite, denar) za podjetja, ki imajo dobro poslovanje in zavarovanje, vendar ne dobijo na banki kredita oziroma posojila.

V kolikor imate likvidnostne težave pri poslovanju predlagam, da se slišimo in skušamo skupaj najti optimalno rešitev za vaše podjetje.

• Ali prejemate zavrnitve na banki in ne dobite kredita oz. posojila?
• Potrebujete finančna sredstva za obratni kapital za rast in razvoj podjetja?
• Ste dobili blokado računa in ne morete normalno poslovati naprej oziroma nakupiti materiala?
• Imate dobro poslovanje, zavarovanje, redne prilive itd., ampak vam primanjkuje likvidnih sredstev?
• Bi povečali poslovanje, ampak potrebujete nova finančna sredstva?

Podjetniški Naložbeni Center (PNC Naložbe d.o.o., k.d. ) nudi t. i. sekundarne finančne vire (posojila oz. kredite) za pravne osebe in samostojne podjetnike, ki imajo dobro poslovanje ter zavarovanje, vendar kljub temu ne dobijo na banki kredita. Financira se rast in razvoj predvsem mikro ter malih slovenskih podjetij, v skladu s spodaj zapisanimi ključnimi smernicami oz. postavkami, ki na trgu že nekaj let poslujejo in ustvarjajo promet.

Podjetje deluje v skladu s tržnimi regulativami, kar pomeni, da se vrednost/cena finančnih virov oblikuje predvsem po zakonu ponudbe in povpraševanja na trgu. V nobenem primeru pa podjetje ne predstavlja primarnih finančnih virov oz. banke. Za pridobitev bančnega posojila, limita ali hipotekarnega kredita se je potrebno obrniti na banko.

PNC Naložbe d.o.o., k.d. nudi sekundarne finančne vire, predvsem za:
• financiranje obratnega kapitala,
• nabavo materiala,
• izboljšanje likvidnosti podjetja,
• financiranje investicij v osnovna sredstva,
• financiranje nakupa drugih premičnin oz. strojev/naprav,
• poplačilo dolgov ali blokad,
• poplačilo DDV-ja,
• poplačilo dobaviteljev,
• širitev na trgu,
• itd.

Podjetje PNC Naložbe d.o.o., k.d. deluje v skladu s petimi preprostimi investicijskimi postavkami, katere so se v preteklih letih izkazale za dobre, predvsem iz vidika, da podjetju pomagamo priti od »točke A«, ko ni kreditno sposobno, do »točke B«, da postane ponovno kreditno sposobno in se ga pri tem ne izčrpava po nepotrebnem, temveč da podjetje ustvarja presežek v poslovanju. Finančni viri podjetja se lahko prav tako koristijo za sprotno tekoče in nemoteno poslovanje podjetja.

Podjetje PNC Naložbe deluje v skladu z naslednjimi petimi postavkami:
1. Ročnost investiranja: od 1 do max. 3 leta (cena posojila je oblikovana na 1 leto, tudi če se posojilo vrne prej).
2. Višina investicije: od 1.000 do 30.000 EUR.
3. Sposobnost izkazovanja prometa in rednih mesečnih prilivov (ali porok).
4. Predlog ustreznega zavarovanja: nepremičnina ali premičnina (stroji, vozila ali druga oprema podjetja).
5. Donosnost: odvisna od bonitete podjetja, tveganosti posameznega projekta, kvalitete zavarovanja, panoge podjetja itd.

Za več informacij lahko kontaktirate na spodaj zapisane kontaktne podatke.

——————————————————————————————–
Kontaktni podatki
Podjetniški naložbeni center – PNC Naložbe d.o.o., k.d.
»Moč upravljanja prihodnosti«

Podjetniški naložbeni center – Sekundarni finančni viri za pravne osebe
in samostojne podjetnike

Za vas smo na voljo vsak delovnik med 9 in 17 uro.

PNC Naložbe d.o.o., k.d., Lackova cesta 76, 2000 Maribor
W: www.pnc.si, E: info@pnc.si, G: 070 304 304
——————————————————————————————–

IŠČETE POSOJILO? NE DOBITE NA BANKI KREDITA? POSOJA DENARJA, POSOJILA IN KREDITI ZA PODJETJA TER SAMOSTOJNE PODJETNIKE. PODJETNIŠKI NALOŽBENI CENTER PNC NALOŽBE D.O.O. K.D. NUDI SEKUNDARNE FINANČNE VIRE, POSOJILA IN KREDITE ZA PODJETJA

IŠČETE POSOJILO? NE DOBITE NA BANKI KREDITA? POSOJA DENARJA, POSOJILA IN KREDITI ZA PODJETJA TER SAMOSTOJNE PODJETNIKE. PODJETNIŠKI NALOŽBENI CENTER PNC NALOŽBE D.O.O. K.D. NUDI SEKUNDARNE FINANČNE VIRE, POSOJILA IN KREDITE ZA PODJETJA

Brez poslovnega načrta ne gre

Avtor: Miha Skale Dolinšek | Objava: 10.06.2013

 

Poslovni načrt nas pripravi na prve ovire, težave in neprijetnosti v poslovanju, ne prepreči pa, da se te ovire ne bi pojavile. Kajti samo od nas je odvisno, kako krmarimo med ovirami ter kako uspešni smo pri tem.

 

Poslovni načrt je osnovni dokumentacijski sklop, s katerim naj bi začel vsak podjetnik. Zavedati se moramo, da ni vsaka ideja tudi poslovna priložnost. Včasih jo lahko zamudimo zaradi napačnega terminskega planiranja, lahko se nam zalomi pri proizvodnji produkta, morda smo napačno ocenili tržni potencial, segment naših končnih kupcev oziroma nismo predvideli stroškov tržnih poti. Zato naj bi vsak podjetnik pri sebi pripravil kratek poslovni načrt, ga opremil z grafi, raziskavami, opredelitvami tržnih poti, konkurence in ocenami trga. Predvsem pa naj bi mu poslovni načrt povedal, ali je to res prava zamisel za podjetništvo.

Podjetje in vodstvena ekipa

Podjetje ste vi in vaša vodstvena ekipa, zaposleni. Vse ostalo so le sredstva in vaše znanje. Zato najprej opredelite obliko podjetja: ali je to samostojni podjetnik (s. p.), družba z omejeno odgovornostjo (d. o. o.), zavod ali kakšna druga oblika gospodarske družbe na podlagi zakona o gospodarskih družbah. Predvsem pa je oblika pomembna z vidika poslovnega tveganja pri vašem poslovanju, optimizaciji stroškov, izplačilu dobička oziroma pri finančni varnosti vas, vaše družine in družinskih članov.

Za obliko podjetja se odločite ob tem, ko opredelite idejo za posel s široko podjetniško opredelitvijo poslovnega načrta:

– opredelitev vaše poslovne ideje (prihodnjega poslovanja in razvoja podjetja), opredelitev operacije (proizvodnja ali storitev),

– ponudba,

– stroški,

– finančni viri (kapital, posojila),

– tržna analiza,

– tržna strategija v povezavi z novim projektom,

– obrazložitev prodaje,

– zaloge,

– poslovne obveznosti in terjatve – kako boste plačevali svoje dobavitelje in izterjali neplačnike,

– finančne projekcije za prihodnje poslovanje in možnost rasti.

Naslednji korak je, da podrobnejše opredelite ponudbo, ne glede na to, ali gre za izdelek ali storitev. Vaš produkt je sestavljen iz več med seboj povezanih elementov. Pri proizvodnji je to material, delo zaposlenega, imeti morate strojno opremo Torej produkt razdelite po sestavnih delih in segmentih. Vsak funkcionalni del produkta, tudi če je ta sestavljen iz več delov, opišite kot samostojni del: iz česa je sestavljen, kako ga naredite, kakšne materiale potrebujete, opredelite dobavne roke itd. Ko je produkt sestavljen, morate vse dobre in tudi slabe lastnosti zapakirati v ta produkt. Torej – končni produkt je skupek vseh lastnosti.

Opišite še namen uporabe, celotno funkcionalno prednost. Predvsem pa glede na izhodiščne podatke, vaše ciljno pozicioniranje, poskušajte opredeliti tudi ceno. Cena mora izražati tehnično izdelavo produkta, predvsem pa uporabnost in dodano vrednost za kupca. Produkt boste prodali na trgu, zato ne pozabite na konkurenco in poudarjanje konkurenčne prednosti. Podobno storite za ponudbo storitev. Opredelite potrebne sestavne dele, znanje in ceno.

Rizični kapital

Rizični kapital (risk capital) pomeni vlaganje lastniškega kapitala in navideznega lastniškega kapitala (mezzanin kapitala) v začetne razvojne faze podjetja, vključno s tveganim kapitalom, neformalno naložbo poslovnih angelov in alternativnimi borzami, specializiranimi za MSP.

Tvegani kapital je posebna oblika lastniškega kapitala zasebnikov ali investicijskih podjetij, vložen v mlada podjetja ali v posameznike, ki imajo izvirno idejo. Tvegani kapital je za mala in srednje velika podjetja pomemben vir finančnih sredstev in je bistven pri zagonu in razvoju podjetja.

Rizični kapital je torej širši pojem od tveganega kapitala z vidika financiranja v MSP, kot tudi s pravno organizacijskega vidika, saj dovoljuje naložbe tako fizičnih oseb, kot tudi pravnih oseb.

Pojem rizični kapital torej zadeva lastniško financiranje podjetij iz različnih lastniških virov in ne samo iz tveganega kapitala oziroma preko skladov in družb tveganega kapitala. Pojma rizični kapital in tvegani kapital imata enak pomen glede na to, v katere razvojne faze podjetja kapital vstopa (semenska, zagonska in razširitvena faza).

Poslovni angeli

Podjetnikom tu lahko priskočijo na pomoč poslovni angeli, ki jim poleg potrebne finančne investicije pri hitrejši in učinkovitejši rasti podjetja. Pomagajo tudi s svojim znanjem, izkušnjami in socialnim kapitalom.

 Poslovni angeli so posamezni izkušeni poslovneži, ki svoja prosta sredstva, izkušnje in poslovne kontakte investirajo v perspektivne projekte v zgodnji fazi. Poslovni angeli se združujejo v klube in pogosto delujejo v zavezništvu s kakšnim skladom tveganega kapitala. V projekte investirajo samostojno ali v skupini z drugimi angeli oz. s skladom.

V Sloveniji deluje nekaj klubov poslovnih angelov, od katerih le posamezni tudi javno. Eden izmed takšnih je klub Poslovni angeli Slovenije.

Tvegani kapital

Ime tvegani kapital izhaja iz naložbene politike podjetij oz. institucij, da vstopajo v zgodnjih fazah razvoja podjetij, ko je tveganje, da podjetje propade, največje.

V sklade tveganega kapitala investirajo banke, pokojninske in druge finančne institucije ter premožni posamezniki z namenom plemenitenja premoženja ob pričakovanih višjih donosih.

Vsak sklad ima tudi profesionalne upravljavce, katerih naloga je, da identificirajo primerne naložbe in upravljajo s sredstvi sklada. Upravljavci sklada so običajno izkušeni poslovneži, ki dobro poznajo panogo, v kateri  deluje investirano podjetje. Cilj upravljavcev je maksimiranje vrednosti podjetja. Pri tem ima upravljavec precejšen vpliv na podjetje, predvsem na njegovo strategijo in zaposlovanje ključnih ljudi.

Skladi tveganega kapitala investirajo običajno zneske od 500.000 EUR pa do nekaj milijonov EUR, prav tako pa ima vsak sklad specifično lastno naložbeno politiko, v katere panoge vlaga, v kakšna podjetja (faza rasti, prihodki itn.) in podobno. Poleg denarja, ki ga investirajo v podjetje, podjetnikom pogosto pomagajo s pravnimi in finančnimi znanji, svojo mrežo strokovnjakov in drugih posameznikov, ki lahko pomagajo pri rasti podjetja.

Družbe tveganega kapitala pa so gospodarske družbe, ki imajo status družbe tveganega kapitala in smejo izključno z namenom pridobivanja dobička nalagati, upravljati in odsvajati tvegani kapital ter opravljati naslednje posle:

  • nalagati razpoložljiva denarna sredstva v obliki lastniških deležev na drugih gospodarskih družbah, v dolžniške vrednostne papirje in depozite pri bankah,
  • dati posojilo ali poroštvo ali mezzanin kapital po tržnih pogojih gospodarskim družbam, v katerih je udeležena s tveganim kapitalom,
  • najeti posojila.

Več informacij o družbah tveganega kapitala

Razlika med poslovnimi angeli in tveganim kapitalom

Glavna razlika med poslovnimi angeli in tveganim kapitalom je predvsem v fazi vstopa v podjetje, pri čemer običajno najprej vstopijo poslovni angeli, v višini investicije, v dodani vrednosti, stopnji tveganja in načinu financiranja.

Obstajajo pa še nekatere druge razlike: pri poslovnih angelih v podjetje vstopi sam investitor, saj se tudi sam odloči, kateremu podjetju lahko prinese največ dodanih vrednosti, pri tveganem kapitalu pa je denar investiran iz sklada oz. družb tveganega kapitala in se običajno ne ve, kdo so investitorji, dodano vrednost pa prinesejo upravljavci.

Kreditni vprašalnik


Podjetniški naložbeni center
nudi sekundarne podjetniške finančne vire, ki so namenjeni predvsem mikro in malim slovenskim podjetjem, ki imajo dobro poslovanje, redne mesečne prilive in ustrezno zavarovanje ter v nekem trenutku ne dobijo kredita na banki.

Preverite možnost pridobitve kredita oz. posojila z izpolnitvijo kreditnega vprašalnika.