Podjetniški naložbeni center (PNC Naložbe d.o.o., k.d.) nudi sekundarne finančne vire za slovenska mikro in mala podjetja v skladu z naložbeno strategijo predvsem za: financiranje obratnega kapitala, nabavo materiala, izboljšanje likvidnosti podjetja, financiranje investicij v osnovna sredstva, itd.
Kot zgoraj omenjeno, ponuja podjetja PNC Naložbe finančne vire oz. denar, kredite za pravne osebe in samostojne podjetnike v skladu z naložbeno strategijo podjetja.
Že v prejšnjih člankih je bilo govora o cenah proizvodov ali storitev določenih podjetij. Ena ena proizvoda ali storitve podjetja PNC Naložbe, ki ponuja finančne vire oz. denar, kredite za pravne osebe in samostojne podjetnike, se ovrednoti z vidika proizvoda ali storitve podjetja in ne iz vidika “finančnih virov”, ki jih ima vsakdo v mislih, ko se posluži tovrstnih storitev. Poenostavljeno povedano, podjetje PNC Naložbe ni banka, zato lahko na trgu “prodaja” svoje storitve po tržnih cenah, ki si jih lahko sama oblikuje. Četudi podjetje ponuja finančne vire, se ne sme na njihovo ceno gledati iz vidika “bančnega sektorja”, ker je banka tista na trgu, ki mora delati v skladu z regulativami Banke Slovenije (BS) in so te regulative usmerjene v dolgoročno rast gospodarstva. Podjetje PNC Naložbe nudi nišne finančne rešitve, ki so kratkoročne narave, zato je temu tudi primerna cena. V nobenem primeru ne smemo govoriti o nekem letnem procentualnem donosu, glede na izdan produkt/denarno enoto/oz. storitev podjetja, ampak moramo gledati zgolj iz tržnega vidika na ceno storitev podjetja PNC Naložbe. Iz tega razloga je popolnoma dopustno in tudi sprejemljivo, da podjetje dela z 30 ali več procentno maržo na prodaj produkt/storitev. Tudi podjetje PNC Naložbe mora pokriti svoje stroške, kot vsako drugo podjetje in ne dela pod ceno.