Kadar postane domač trg premajhen, konkurenca pa vedno večja, je morda čas, da podjetje stopi tudi na tuji trg. A tam so razmere po navadi neizprosne, na podjetja pa preži mnogo pasti. Nenazadnje lahko ogrozijo tudi poslovanje na domačem trgu, a razmere in nenehen tehnološki napredek silijo podjetja na iskanje priložnosti tudi čez meje.
V tujini so pravila igre večinoma drugačna, zato je treba tamkajšnje trge skrbno preučiti, saj imajo svoje posebnosti. Če naredimo podrobno analizo trga, kamor se podajamo, lahko prihranimo ogromno časa in denarja. Posebno pozornost pa je potrebno posvetiti kupcem, vedeti je treba bolje od konkurence, kako jim bomo z našimi produkti/storitvami olajšali življenje.
Cene na tujih trgih morajo biti konkurenčne, nikakor prenizke, saj hkrati pomenijo tudi majhen zaslužek, kar pa, če upoštevamo tveganje in izpostavljenost na teh trgih, kasneje ne izplača. Takšno poslovanje ne vzdrži dolgoročno, saj jej vstop na tuje trge vse prej kot poceni – vložek pa je treba upravičiti. Naša podjetja imajo na tujih trgih praviloma majhen tržni delež, ki pa se lahko s pravilno in dobro strategijo poveča, če pogledamo na primer Elan ali Gorenje.
Podjetje za širitev in vstop na tuje trge potrebuje kapital; če kredita ne dobi na banki ali drugi kreditni ustanovi, je morda čas, da se obrne še k sekundarnih finančnim virom (ko si namenjena za financiranje poslovnega prosa, nakupa materiala, raznih podjetniških investicij, …), kjer vam so sredstva na voljo že v 24ih urah. Izpolnite kreditni vprašalnik.